دانستنیهای مفید فرش(پرز خوابیده فرش . درخشان کردن فرش)
نمونه کار 3 نمونه کار 2 نمونه 1
شما هم کافیست فقط یک بار از خدمات قالیشویی فرهی استفاده کنید
تخفیف ویژه 10 درصدی
متخصص در شستشوی انواع فرش ها

دانستنیهای مفید فرش(پرز خوابیده فرش . درخشان کردن فرش)


پرز خوابیده فرش:
اگر پایه وسایل سنگین مانند مبل، بوفه، صندلی و نظیر آن باعث خوابانده شدن پرز فرش یا موکت شده، می‌توانید با استفاده از یک اتو بخار آن را دوباره به حالت اولیه خود برگردانید. اتو را روشن کنید و همین که بخار زیادی در آن جمع شد اتو را روی قسمت موردنظر قرار دهید. البته توجه داشته باشید کف اتو با فرش یا موکت تماس پیدا نکند، بلکه باید اتو را قدری بالاتر از سطح فرش نگهدارید. سپس محکم برس بزنید.
- درخشان کردن فرش:
معمولاً خانم‌ها به دید و بازدیدها توجه خاصی دارند و علاقه‌مندند که فرش‌هایشان جوله خاصی داشته باشد، برای این کار مقدار زیادی نشاسته ذرت روی فرش بپاشید، بگذارید یک ساعت بماند، سپس با جاروبرقی آن را جارو کنید، اثر فوق‌العاده‌ای دارد.
- پوشاندن اثر سوختگی روی فرش یا موکت:
اگر محلی از فرش یا موکت در اثر افتادن آتش سیگار سوخته است، می‌توانید به وسیله یک ریش‌تراش یا موچین، مقداری پرز یا فرش از قسمت سالم فرش جدا کنید و آن را متناسب با قسمت سوخته نمائید. مقداری چسب (از نوع چسب‌هائی که به‌تدریج سفت می‌شوند مانند چسب سیمان و غیره) به قسمت سوخته شده بزنید و پرزها را بر روی آن گذاشته و فشار دهید. سپس روی آن یک کتاب سنگین بگذارید. در مورد موکت هم به همین ترتیب عمل نمائید.

ویا با استفاده از خدمات ما فرشتان را مثل روز اول ترمیم کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تضمین کارها کیفیت و تجربه